adi96
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkeld!!!
 
naptr
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
modulnev
 
nmet bajnogsg
Nmet bajnogsg
Melyik csapat nyeri a nmet bajnoksgot?

Bayern Mnchen (1 / 7%)
Werder Bremen (6 / 40%)
Schalke (1 / 7%)
Dortmund (1 / 7%)
Hamburg (0 / 0%)
Leverkusen (0 / 0%)
Hertha (0 / 0%)
nem rdekel a nmet foci! (6 / 40%)
ms (0 / 0%)

Szavazatok szma: 15

Ltrehozs idpontja:
2006-11-15 21:14:28

Szavazs lezrva:
2007-05-17 21:07:26


Lezrt szavazsok
 
Email
mause10@freemail.hu
 
Egr
 
Mp3
MP3 Keres
 
Goggle

Google

 
Zenk
 
ccs
 
Hitman 2
1. ANATHEMA Feladat: meglni a Dont, kiszabadtani Vitorro atyt. Kezdskor elõrenzve lent lthatunk egy ajtt. Fussunk le, bjjunk el a jobb oldaln, a fal mellett. Nemsokra ki fog jnni egy õr, folygyeit intzni a fnl. Ekkor lopakodva menjnk mg s intzzk el anesthesia-val. Vegyk el a ruhit, fegyvert, hzzuk be a fk kz, majd menjnk be az ajtn. Menjnk a hz falig, onnan jobbra tovbb a fal mentn. A konyha bejrata utn lesz egy ajt balra, ami a hts udvarba vezet. Menjnk be, majd balra fordulva ltunk egy ltrt, mely a tetõre vezet. Msszunk fl, s vltsunk lopakod mdba. Menjnk az erklyre. A trkpen ellen?rizzk mikor lesz egyesl a clszemly, s akkor fojtsuk meg htulrl a zongorahrral. Vegyk el a kulcsot, meg a fegyvert, aztn vissza a ltra aljhoz, t a kapunk amin bejttnk. Innen nzve a konyhaajt utn menjnk le a lpcs?n a pincbe, ahonnan ki kell szabadtani Vittorio atyt. Vgezzk el a dolgunkat, majd lpjnk le. Ezt tbbflekppen is megtehetjk, ha idegesek vagyunk, lel?hetnk mindenkit, de mehetnk a garzsban lvõ autval is, vagy sunyiban gyalogszerrel is, ahogy jttnk. Ennyi az elsõ plya. 2. STAKEOUT IN ST. PETERSBURG Feladat: Megtallni a 137-es szekrnyt, felvenni a felszerelst, meglni a tbornokot, visszajutni a metrhoz. Kiszllva a metrbl, fussunk jobbra, talljuk meg a 137-es szekrnyt, nyissuk ki. Vegyk ki belõle a Dragunovot, a hozzval lõszert, meg ami kell. Nzzk a trkpet, s amikor eljn a megfelelõ pillanat, fussunk fel szrevtlenl a lpcsõn. Ha minden igaz, nem vesznek szre a civilek. (Akinek olyanja van, kinyrhatja õket...) A mozglpcsõ tetejn lljunk meg, s pillantsunk a trkpre. Kt õrt fogunk ltni. A jobb oldalinak elg hossz az tvonala, vele nem sokat kell trõdni. A bal oldalira kell figyelni. Vrjuk meg mg a szekrnyek mg r, stljunk le, s ha meggyõzõdtnk rla hogy nem lthat meg, menjnk be a szobba . Nyissuk ki a csatornarendszerbe vezetõ ajtt, s menjnk be rajta. Menjnk a legkzelebbi szaki kijrathoz. Mielõtt kimegynk, ellen?rizzk a trkpet. Egy teheraut mg fogunk jutni, annak a msik oldaln kt õr lesz, de õk csak maguk el nznek, nem lnyegesek, ha NEM futunk. Vegyk fel a ruht, ami ott talltunk, majd onnan stlva menjnk be a trkpen jellt pletbe. n htulrl mentem, megvrtam mg a kzelebbi õr megfordul, s amg nem ltott, bestltam az ajtn. Sima gy. Ebben az pletben csak egy õr stlgat, õt jobb leszedni a hangtomptssal. Menjnk fl a harmadik emeletre, nyissuk ki az ajtt, s a nyitott ablakon lõjk le a tbornokot. Itt van egy kis sumksg, ugyanis 4 darab van belõle, de egy szp nõi hang informl a mi embernk tulajdonsgairl. Ne akkor lõjnk amikor behajol mgtte egy msik, mert akkor õt is lelõjk, s az nem j, mert vge a kldetsnek. Mostantl lehet hangoskodni, a feladatot vgrehajtottuk, mr csak el kell meneklni, mghozz metrval. Teht, ugyanoda kell visszajutni, mint ahonnan jttnk. Ha nem akarunk nagy balht, vlasszuk azt az tvonalat, amin jttnk. 3. KIROV PARK MEETING Feladat: meglni a kt clszemlyt. Visszajutni a csnakhoz. Amint megrkeztnk, menjnk egyenesen, vegyk fel a cuccost, amit az gynksg neknk sznt. Itt egy õr beleugathat, ki lehet bekelni, de meg is lehet ajndkozni egy 9mm-es golyval, de halkan. (inkbb ezt ajnlom, mert gy lesz ruszki ruhnk) Miutn ezzel megvagyunk, msszunk le csatornba. Fussunk a rditoronyhoz kzeli kijrathoz (keressk meg a trkpen) Msszunk ki, menjnk az pletek kz, hogy kikerljnk a kt (vagy hrom?) õr ltmezejbõl. A toronynl lesz egy jrõrzõ ember, azt intzzk el. Msszunk fl a toronyba, s a mesterlvsszel intzzk el egy lvssel a kt embert. Ez roppant egyszerû, mert a kt clpont egyms mgtt ll, gy elg egy goly. Ez j, mert gy megsproltunk egy bombt, s prszz mter gyaloglst...:) Ezzel a feladat teljestve, menjnk vissza a csnakhoz azon az tvonalon amin jttnk idefel. 4. TUBEWAY TORPEDO Feladat: Megszerezni a felszerelst. Meglni a tbornokot. Megszktetni az gynkt. Meglgni a falon lv? lyukon keresztl. Msszunk ki azon a kijraton ami a felszerelshez vezet. Miel?tt kimsznnk nzzk meg a trkpet. Akkor menjnk ki, amikor httal ll neknk az ?r. Miutn kimsztunk, bjjunk el a lda mgtt, a mg, amellett meg szokott llni az ?r. Mikor az utbbi m?veletet hajtja vgre, oldalazzunk ki, s a hangtompts pisztollyal l?jk le, ezutn oldalazzunk vissza. szre fogjk venni a fldn fekv? ?rt, ennek kvetkezmnyekppen oda fog rohanni egy msik. Ezt is l?jk le, mikor htat fordt, majd tegyk ezt a harmadikkal is. Ha minden igaz, mr csak kt egymssal beszlget? maradt, ezekre pont rltni a kt doboz kztt. Egy-egy fejlvs, s mr nem okoznak tbb problmt. Mennynk be jobbra a rsnyire nyitott ajtn, s szedjk fl az AK-t. Vegyk fel a felszerelst, majd msszunk fel a teherut platjra. Ez majd szpen elvisz minket a f?hadiszllsra. Itt ugyancsak a hangtomptssal intzzk el a hrom ?rt, ez nem lesz nehz. Menjnk be az pletbe, de el?tte nzznk be a kulcslyukon, hogy lt-e az ?r. Jobbra van a lift, irny a "basement 1". (Balra fnt a szobban van Desert Eagle, meg lehet szerezni, opcionlis). A liftben egybknt kapunk mg egy mentsi lehet?sget, itt rdemes is save-elni. Innent?l kezdve csak sta, ugyanis be van kamerzva az egsz placc! Mielõtt lernk, nzzk a trkpet, hogy merre nznek az õrk. Mindig gy menjnk, hogy ne lssanak, s amikor szembe jnnek, hzdjunk be egy mlyedsbe. Stljunk vgig a folyoskon. Miel?tt bemennnk a "control room"-ba, vegyk fl az AK-t, ami ott van a rcsos ajt mgtt. (trkpen jellve van.) Az szak fel nz? ajtn menjnk ki, t az ajtkon, be a szerver szobba. (Fontos hogy oda ne a control roombl menjnk). Egy (clzott :)) lvssel intzzk el a szerver, ezzel kiiktattuk a kamerkat. (a zld fnyekre kell l?ni). Menjnk tovbb, s a folyosn ahol mr egy õr stlgat, menjnk be a "ktcsillagos" szobba, ahol felvehetjk a tbornok rucijt. Ezutn menjnk oda, ahol majd be kell robbantani a falat. Vrjuk meg az õrt, s lõjk le az ajt mgl. lestsk, s dobjuk le a bombt a fal mell. A liftnl l egy pack, ezt jobb lesz elintzni, ks?bb bajt okozhat. Teht lõjk le, s vonszoljuk vissza, mindezt akkor amikor az els? liftnl jrõrzõ õr nem lthat. Menjnk le a liften a "basement 2" szintre. Itt lesz kb. 5 darab õr, ezeket lõjk a hangtomptssal, lehetõleg diszkrten. Menjnk be a cella melletti megfigyelõ szobba, az ablakon keresztl lõjk le a tbornokot, msszunk t, szabadtsuk ki a palit, majd futs a lifthez. Menjnk fl, persze elõtte ellenõrizzk hogy nem lt-e meg a jrõr. Menjnk a szobba ahonnan ki kell meneklni, de mielõtt bemennnk robbantsuk fel, ezutn lpjnk csak be. Csekkoljuk a trkpen pontosan hol is van az "exit" s futs. De gyorsan, mert a robbansra elõjnnek az õrk is. 5. INVITATION TO A PARTY Feladat: Meglni a Tbornokot. Megszerezni az aktatskt. Meglni a Spetznaz gynkt. Mennynk fl a lpcs?n, lljunk meg a tetejn. Lopakodva mennynk tovbb, s intzzk el a jobbra lldogl pincrt. Vegyk el a t?le a kulcslot, meg a ruhjt. Dobjuk el az AK-t, ne legyen semmi a keznkben. Elkerlve az ?r?ket mennynk be a kertsen bellre, s mennynk be a keleti bejraton, a garzsba vezet? ajtn. Itt vigyzzunk mikor megynk be, nehogy tl sokig nzzen minket az ?r, mert akkor gyansakk vlunk, s ezt riadval, s tbb tucat golyval adjk tudtunkra. A garzsbl tovbb indulva balra az egyik szobban ruht cserlhetnk, ha mr unjuk a rgit. (br, ugyanolyat kapunk, szval mind1...:)) Mennynk tovbb, irny a konyha. Vegynk fel egy pezsg?s poharakat, majd mennynk fl a csigalpcs?n. Itt vegyk el? a poharat, meg mrget, s tegyk az utbbi vegcse tartalmt a pohrba. Mennynk be a nagyterembe, a party helysznre. Ekzben ha ltjuk az "The Ambassador has opened the safe." zenetet, nzzk meg a trkpen hogy az emltett gynk melyik szobban tnykedett, s jegyezzk meg. A pezsg?s pohrral a keznkben keressk meg a clszemlyt, s knljuk meg vele. ? szpen megissza, s az egyik feladat pr perc mlva mr el is van vgezve. Most nzzk meg melyik szobba van az gynk. Mennynk be a szomszd helyisgbe. Ha a msodikon van, vigyzzunk az ?rkkel, nehz lesz kijtszani ?ket. Szval, ha bent vagyunk, menjnk ahhoz az ajthoz, ami a msik szobba vezet. (amiben az gynk van) Leskel?djnk egy kicsit a kulcslyukon keresztl, de el?tte vegyk el? a hangtompts pisztolyunkat. Miutn a Spetznaz csv kinyitotta a szfet, lopakod mdban nyissunk be. Vrjuk meg mg megli a nagykvetet, majd tegyk mi is ugyanazt vele. Tegyk el az eszkzt, vegyk fel a tskt, majd stljunk vissza a csnakhoz, mint aki jl vgezte dolgt. 6.TRACKING HAYAMOTO Feladat: Meglni Hayamotot. Nyomkvet? kszlket helyezni a testbe. Rgtn a plya betltse utn vegyk el? a trkpet. Kt jr?r fog stlgatni el?ttnk a "kavics" mgtt; mg egy a hz bejratnl, mg egy pedig garzs el?tt jr-kel. Vrjuk meg mg az ajt el?tti bemegy a hzba, s mikor a kt jr?r elgg tvol kerlt, fussunk szembe a falhoz, jobbra tovbb a fal mellett, s menjnk be a garzsba. Ha mindent jl csinltunk, senki sem vehet szre. A garzsban van egy aut, annak nyomjuk meg a dudjt, majd ezutn bjjunk el a hzba vezet? ajt melletti kuka mgtt. Be fog jnni egy pali, azt csendben intzzk el, s vegyk el a dolgait. Irny a hz, menjnk el annak szaki rszre, a hts bejrati ajt melletti szobba. (a trkpen jellve van, hogy ott van valami hasznos holmi) Vigyzzunk az ?rkre, f?leg a konyhban, s annak krnykn. A szobban egy hordn egy halacska lesz, ha kzelbe megynk megjelenik egy opci a felvgsra. Tegyk azt. Mennynk vissza a konyhba, de el?te figyeljk az ?rket a trkpen. Tegyk r a tnyrra a felvgott mrgezett halat, s nyomkvet?t. Ezutn trjnk vissza a garzsba, vigyzva a japkra. A trkpen csekkoljuk az ?rket, s amikor a ajtnll bement, s a tbbi sem felnk nz, menjnk vissza a mg a szikla mg, ahonnan kezdtk az egszet. Ekkor vigyzzunk, mert mr keresni fognak minket. Innen mr csak egy kpsnyire van a kijrat, szval vigyzzunk. A trkpen folyamatosan nzzk az ?rk helyzett, s az alkalmas pillanatban lopakodva mennynk ki. 7. HIDDEN VALLEY Feladat: Megszerezni a felszerelst. Eljutni a vlgy msik oldalra. Induljunk el az t fel, de el?tte lljunk meg, s vessnk egy pillantst dli irnyba a tvcsvnkkel. Egy mesterlvszt fogunk ltni egy toronyban. Vrjuk meg amg megfordul, s csak utna mennynk t az ton. Mennynk tovbb az plet irnyba, de maradjunk a fk kztt. Mikor a szlhez rtnk, megint nzzk meg a mesterlvszt, gy mennynk az plet falig. Mennynk a fal mentn nyugati irnyba, a teheraut fel. A trkpen nzzk meg az ?r tvonalt, s a megfelel? id?pontban intzzk el csendesen. A ruhjt nem szksges elvenni, de ha jobban rezzk benne magunkat, tegyk azt...:) Mennynk a "drop point"-hoz s vegyk fel a felszerelst. Msszunk le a ltrn, de el?tte nzzk meg a trkpen hogy hol jr az ?r. Bjjunk el a szobban, majd ha jn a pack, intzzk el. Lpjnk ki az ajtn, s vrjuk meg a jobbra tart teherautt. Meg fog llni, ekkor ugorjunk fel r. Ha eddig nem tettk, most mentsnk egyet. Hzzuk el? a trkpet. Kzpen van a checkpoint, ott annyit ?r lesz mint a "radai rosseb". Ott ellen?rzik a jrgnyokat. Mg ezel?tt meg fog llni a teheraut, akkor ugorjunk ki. Msszunk fel a ltrn. A felsznen nzzk meg a trkpet. Mennynk tovbb dl fel, egyenesen a lejrathoz. Ott lesz egy ?r, ha szrevesz, intzzk el. Msszunk le, s a mr ismer?s kinzet? szobban talljuk magunkat. ?rt likvidljuk, lpjnk az alagtba, s forduljunk jobbra. Kikerlve az ?rket mennynk a kvetkez? ltrig, fel a felsznre. Innen mr csak egy kpsnyire van az "exit", nagy kerl?vel fussunk oda, hogy ne vegyenek szre. 8. AT THE GATES Feladat: szrevtlenl bejutni a kastlyba. Lelltani a biztonsgi rendszer genertorait. Most gyakorlatilag ott folytatjuk ahol az el?bb abbahagytuk. Roppant rdekes mdon az el?z? plyn eltulajdontott ruha most elt?nt, s jra az a tli ruci van rajta, mint amiben jtt a helysznre... A feladat lnyege hogy szrevtlenek legynk, teht nem szabad hogy megszlaljon a riad. Ha el?hvjuk a trkpet, annak jobb oldaln ltunk egy kisebb dombot, amire csak a kt helyen lehet felmenni; rajta egy nindzsval. Vagy lel?jk ?t a nylpuskval, vagy egy bksebb megoldssal kvetjk ?t diszkrten, s amikor megll nzel?dni, a msik irnybl megkerlve magunk mgtt hagyjuk. Megkzeltve a kastlyt jn a megbzats. Ki kell iktatni a kt genertort, melynek holltt mr megnzhetjk a mi kis mindentud trkpnkn. Mennynk fl a vityill melletti ksi dombra, ahol van aclpont, kbtsuk el a magnyos ?rt, s kapcsoljuk le genertort. Feladat 50%-a teljestve. Ezutn vgjunk zsebre mindent, ne legyen nlunk semmilyen fegyver, s mennynk a f?bejrathoz. Csekkoljuk a trkpet, a kastly belsejt nzzk. Egy jr?rt fogunk ltni. Vrjuk meg mg bemegy a nyugati titkos ajtn. Nos, mivel ? arra ment, mi megynk a msik irnyba: lpjnk be a keleti rejtett faajtn. Lpcs?zs, majd befel az els? ajtn. Dl fel stljunk a genertorhoz, s kapcsoljuk le. Ekkor a kellemes n?i hang egy harmadik lekapcsoland egysgr?l rtest minket, de annak helyt neknk kell megtallnunk. Teht, bjjunk el a kzeleld? ?r el?l, majd mikor elment, stljunk fl a feljrn, ami szemben van azzal ajtval amin az el?bb kijttnk, s amin bement az ?r. Nyissunk be, s a folyos vgn kapcsoljuk le a genertort. Innen nzve a legkzelebbi ajtn tvozzunk, de el?tte nzzk meg az ?r helyzett. Mennynk balra, tovbb egszen a trkpen jellt kijratig. 9. SHOGUN SHOWDOWN Feladat: Meglni a Shogunt. Megszerezni az irnytrendszert. (guidance system) Kezd?pozcinkbl keressk meg a rejtett faajtt. Ha a lpcs?n megynk meghalunk. Teht ez az egyetlen megolds. Szval mennynk be, vgig a lpcs?kn, folyosn, majd lljunk meg az ajt el?tt. Vltsunk lopakod mdba. Nzzk a bent jrkl ?rt a kulcslyukon, s amikor megfordul nyissunk be. Lopakodjunk az els? nagy pillrig, de nagy fontos hogy a gerendkon mennynk, mert klnben meghallanak! Hiba, mit vrjunk egy reg kastlytl, a padlzata mr csak ilyen nyikorgs... Amikor htat fordt neknk lopakodjunk el?, s htulrl kapjuk el. Vonszoljuk abba a folyosba ahonnan jttnk, de csak a gerendkon! Elg kevs a hely, de kivitelezhet?. Vegyk el a ruhjt s a fegyvert. Vissza a nyikorgs szobba, csak a gerendkon, s mennynk le a msik oldalon lv? lpcs?n. Jobbra be az ajtn, s mikor a vghez rtnk, kukkantsunk a trkpre. Mikor kiment az ?r, stljunk az "exclamation point"-hoz, s vegyk fel a krtyt. Tegyk el a fegyvereinket, ha eddig nem tettk, s mennynk a dli "exclamation point"-hoz. Az ?rknek egy kicsit gyansak lesznk, de ha rendletlenl stlunk tovbb, bkn hagynak. Az ajndkcsomagot rejt? szobba nincs kzvetlen bejrat a folyosrl, gyhogy a mellette lv? szobn keresztl kell bejutni. Itt kt nindzsa fog sakkozni, hagyjuk ?ket bkben, gyis a sakkra koncentrlnak, nem rnkl. A nem rg megszerzett krtyval ki tudjuk nyitni a lzerajtt; bent egy valag l?szer, egy bomba s egy detontor. Szedjk fl mindet. Most ki kell mennnk az udvarra, ahol a helikopter parkol. Most egy firnykos rsz jn, mert egy ?r elkezd minket kvetni a helikopterig vezet? ton, s nem hagy bkn minket. Ha gy elkezdennk bombt pakolni, nan hogy elrn a cljt. A megolds: stljunk krbe-krbe a jrgny krl. Egyszer gyis megunja, aztn nyugiban vgezhetjk a dolgunkat. Most megint a nyikorg szoba a cl. Ha bent vagyunk, ne lefel mennynk, mint az elejn, hanem t a lzerajtn. Ne lljunk meg, mert elfognak az ?rk. Mennynk le az alagsorba. Ha a trkpet megnzzk, kt utat fog jellni. Az egyiknl van egy ?r, teht a msikon megynk. A lzerajtn utn az ramutat jrsval ellenttes irnyban mennynk a szoba krl, az llvnyhoz amin van a megszerzend? cuccos. Van egy .22-es a sarokban, vegyk fl azt is. Mennynk vissza a lpcs?hz. Fl, aztn megint fl. Arra a szintre, ahol van egy "exclamation point" jellve a trkpen a bal fels? sarokban. Itt csak egy ?r lesz, amennyiben mg nem volt riad a hzban. Ez a biztonsgi lloms, s a Shogun igencsak tart t?lnk. Okozzunk neki egy kis rmet azzal, hogy igaza volt. res kzzel, nyomjuk meg a nagy piros gombot. Stljunk vissza megint a nyikorgs szobn keresztl a bejratig. Vegyk el? a bomba aktivizlshoz szksges piciny kszlket, s lljunk kszen. A Shogun szaladni fog, el?szr a irnyt rendszerrt, de azt valami piti tolvaj lenylhatta, mert az nincs a helyn. Ezek utn btor nylknt szalad a helikopterhez, s beszll abba. Mindezt mi tkletesen hallani fogjuk, amikor felprg a rotor, tegynk pontot a Shogun letrajzrnak vgre, majd menjnk a kijrathoz. 10. BASEMENT KILLING Feladat: Meglni Charlie Sidjan-t. Semlegesteni a biztonsgi rendszert. Kezds utn fussunk a dlkeleti, trkpen jellt felkiltjelhez. Engem senki nem zaklatott hogy futok, csak azutn hogy ruht vltottam... A szobba akkor menjnk be, amikor az ?r a msikban tanyzik ppen. Bent bjjunk el a fggny mgtt, akkor nem fog ltni az ?r aki bejn. Hagyjuk ?t bkben, ha felvesszk a ruhjt, mg gyansabbak lesznk. Amint egyedl hagy minket, nyissuk ki a szekrnyt, s vegyk ki bel?le a cuccost. Nzzk meg a trkpet, ha kzeledik az ?r, bjjunk vissza a fggny mg, s csak azutn hagyjuk el a szobt. szak fel van egy msik felkiltjel Amikor tiszta a terep, menjnk be a mellette lv? szobba. Amint kilp az ?r rohanjunk be, dobjuk le a pisztolyt s a bombt, s menjnk ki. Egy fick befel rohanni, de nem fog figyelembe venni, ha folyamatosan stlunk. Most mennynk be a tloldalon lv? frfi mosdba, majd az utols el?tti WC-be. Ksztsnk ki egy kis Anesthesia-t, s vrjuk meg a pizzsfit. Menjnk mg, s ssk ki. Hzzuk be, s vegyk el a ruhjt. Mennynk a dlnyugati felkiltjelhez. Ha bent van egy ?r, vrjuk meg mg kijn, aztn lpjnk csak be. Ekzben jtt egy zenet hogy Charlie Sidjan pizzt rendelt. Mk, ez most pont kapra jtt..:) Vegyk t a pizzt, s vigyk szpen az szakkeleti lifthez. Csak Anesthesia s zongorahr lehet nlunk, mert klnben fennakadunk a fmdetektoron. Sllyedjnk le, s nzzk meg a trkpet. A biztonsgi szobba kell eljutnunk. Vigyzzunk hogy egy ?r se keresztezze utunkat. Amint kinylik a lift ajtaja, habozs nlkl stljunk be jobbra az ajtn, menjnk le a fljrn, s nyissuk ki az ajtt. Figyeljk csak a padlt! Tele van szrva chips-szel, meg zacskval. Ha arra rlpnk, a sunyi a Sidjan szrevesz minket. Ksztsk ki a zongorahrt, s vatosan menjnk a padln, vigyzva nehogy rlpjnk valamire. Lopakodjunk Sidjan mg, s vgezznk vele. Menjnk vissza az alagsorba. Most meg kell szereznnk a bombt, meg a pisztolyt, amit nem is olyan rg csszattunk le, egy dlkeleti szobba. A trkp rvid tanulmnyozsval megfigyelhetjk, hogy egy ?r jrkl ott, s mg nhny arrbb, valamint hogy van egy szomszdos szoba is. Fussunk be abba, s vrjuk meg hogy az ?r elmenjen. Fussunk be a msik szobba, vegyk fel a pisztolyt, meg a fstbombt. Az utbbit lestsk, s dobjuk el, majd hzdjunk vissza a szomszdos szobba. Hopp, t?zriad! Mindenki szalad kifel, belertve a biztonsgi szobban lv?ket is, akik nem akartak kimozdulni onnan. Teht menjnk oda, l?jnk bele a terminlba. Feladat vgrehajtva. Lpjnk be a liftbe, s mr itt sem vagyunk. 11. THE GRAVEYARD SHIFT Feladat: Telepteni a "hacking device" nevezet? berendezst. Elmeneklni. Az els? megll az szakkeleti felkiltjel. Nem nehz odajutni, de a hosszabb utat kell vlasztani, s felt?ns nlkl tenni mindezt. L?jk ki a kamert. Kis id? mlva valaki ki fog jnni a szerverszobbl. Likvidljuk, s vegyk el a ruhjt. Ha nla van egy biztonsgi krtya az j, mert gy nem kell visszamenni a szobba hogy megszerezzk. Most menjnk az szaknyugati felkiltjelhez, ahol a szerverszoba van. Szereljk fel a szmtgpre a cuccost. Most kapni fogunk egy hvst, de nem Diana-tl, s egy elg nehz feladatot. t kell menni a hdon, s ahhoz ki kell trni az ablakot, s mg kt jr?r is van a hdon... Amikor az ?r nincs az ablaknl, l?jk ki azt. Futs ki az ablakon. Csak egy t van a hdon, szval vigyzzunk. Amikor megsz?nik a riad, a legkzelebbi ?r az ablakhoz fog futni. Tartsuk a tvolsgot, gy soha nem fog szrevenni. Fussunk tovbb a tet?n, amg a msik ?r kzelbe nem rnk. Egy ponton ? meg fog llni, s elstl a hd dli rszhez nyjtzkodni. Fussunk mg, a kijrathoz. Nem fog minket hallani a szlt?l. Ennyi. Vge. Csalsok Elõszr nyissuk meg a hitman.ini fjlt, s illessznk be egy sort: "EnableCheats ". Aztn a jtkban nagy bet?vel rjuk be õket: IOIRULEZ - srthetetlensg IOIGIVES - minden fegyver, max. l?szerrel IOIHITLEIF - max. leter? IOIER - bomba md IOISLO - lasstott md IOIHITALI - Ali md IOILEPOW - hallos roham md IOIGRV - gravitci IOINGUN - Nailgun md IOIPOWER - megaer?
 
Men
 
Pc jtkok
 
Szvazz!
Lezrt szavazsok
 
modulnev
 
szmll
Induls: 2006-11-05
 
Vgigjtszsok
 
Hanyadika van?
 
modulnev
 
Animci
 
South Park letlts
 
Ltogatok
ltogat van itt
 

A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG